flag Судова влада України
Увага! Суд не здійснює правосуддя. Підсудність змінено на Великоолександрівський районний суд Херсонської області

Інформація для громадян та відвідувачів суду

30 листопада 2016, 10:57

 Шановні громадяни та відвідувачі суду!

16 листопада 2016 року Наказом № 233 Державної судової  адміністрації України, відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення, відкритості та прозорості діяльності ДСА України, оперативного реагування на звернення та налагодження зворотного зв»язку з громадянами, підприємствами, установами, організаціями та об»єднаннями громадян за єдиним телефонним номером,  затверджено Порядок роботи «гарячої» телефонної лінії ДСА України.

Відповідно до вище зазначеного Порядку, «гаряча» телефонна лінія функціонує з метою встановлення додаткових гарантій прав громадян, підприємств, установ, організацій, на звернення з питань, що належать до повноважень ДСА України та територіальних управлінь, підвищення рівня довіри суспільства до ДСА України, територіальних управлінь а також для швидкого та зручного отримування запитуваної інформації.

«Гаряча»  телефонна лінія працює в адміністративній будівлі Державного підприємства «Інформаційні судові системи» за адресою: 03045, м. Київ, вул.. Плещеєва, 10. Прийом телефонних дзвінків проводиться в робочі дні з понеділка по четвер з 8 години 00 хвилин до 18 години 00 хвилин, у п»ятницю – з 8 години 00 хвилин до 16 години 45 хвилин (за винятком святкових і вихідних днів) за номером  телефону 0800501492.

Основними завданнями роботи «гарячої» телефонної лінії є: надання довідково-консультативної допомоги громадянам, підприємствам, установам, організаціям, які звертаються на «гарячу» телефонну лінію з питань, що стосуються діяльності ДСА України або територіальних управлінь, прийняття, реєстрація та облік пропозицій, заяв і скарг громадян, підприємств, установ, організацій з питань, що стосуються діяльності ДСА України або територіальних управлінь. Мова спілкування - українська.